Palautusoikeus
Haluamme tarjota Riskitöntä kaupankäyntiä
Tuotteillamme on 30 vrk:n palautusoikeus.
Edellytämme palautettavan tuotteen olevan virheetön ja jälleenmyyntikelpoinen. Jos tuote on asennettu olet hyväksynyt tuoteen. Jos haluat palauttaa tuotteen ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla verkkokauppa@bitumipojat.fi tai soittamalla yhteystiedoissa olevaan numeroon. Tämän jälkeen annamme ohjeet tuotteen palauttamiseksi.
Erikoistilauksesta valmistettuja tai asiakasta varten räätälöityjä mittatilaustuotteita emme ota palautuksena vastaan. Palautusoikeus koskee vain kuluttaja-asiakkaita.
Virheettömän tuotteen palauttaminen on asiakkaalle maksutonta, mikäli tuote voidaan jättää suoraan ja sellaisenaan postin kuljetettavaksi, eikä palautus kokonsa tai painonsa takia edellytä postin erilliskäsittelyä tai muutakaan erilliskuljetusta. Muussa tapauksessa asiakas huolehtii itse palautuskustannuksista.
Tuotteen noutamatta jättämistä ei katsota tilauksen peruuttamiseksi. Mahdolliset noutamatta jättämisestä aiheutuvat palautuskustannukset peritään asiakkaalta.
Usein kysytyt kysymykset
Alla on vastauksia asiakaspalveluumme useimmin kohdistuvista kysymyksistä
1. Mistä näen tilaukseni rahtikustannukset?
Jokaisen tuotteen tuotekortista löydät kohteen painon. Rahtikustannukset ko. tuotteelle menevät siis painon mukaan. Koko tilauksen rahtikustannukset näet ostoskorissasi tuotteiden lisäämisen jälkeen klikkaamalla ”Laske toimituskulut” linkkiä, lisää postitoimipaikkasi ja postinumero johon toimitus olisi tulossa ja ”Laske uudelleen”.
2. Tilaamani tuote ei vastannut odotuksia, miten toimin?
Sinulla on 30 vuorokautta aikaa palauttaa tuote sen vastaanottamisesta (pois lukien tarjouspyyntö- ja mittatilaustuotteet). Palautettavan tuotteen tulee olla jälleenmyyntikelpoinen.
Ole yhteydessä Bitumipoikien asiakaspalveluun, josta saat palautusohjeet. Palautusoikeus koskee vain kuluttaja-asiakkaita.
3. Miksi en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiini?
Järjestelmämme lähettää automaattisen tilausvahvistuksen asiakkaalle heti tilauksen jälkeen. Mikäli asiakas ei maksutilanteessa palaudu pankin maksupalvelusta takaisin kauppapaikkaan, ei tilaus välttämättä aktivoidu vaikka tiliä veloitettaisiinkin. Tällaisissa tapauksissa ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
4. Voinko tilata tuotteita, joita ei ole verkkokaupassanne?
Pääsääntöisesti voimme toimittaa kaikkia tuotteita kaikilta tuotemerkeiltä, joita edustamme. Mikäli et löydä haluamaasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin selvitämme saatavuuden ja kilpailukykyisen hinnan.
5. Tilaamani tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, miten toimin?
Onneksi nämä tilanteet ovat harvinaisia, mutta mikäli havaitset toimituksessa vaurioita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
6. Voinko tilata tuotteita laskulle?
Saat halutessasi tilauksesta laskun erikseen sähköpostitse. Ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
7. Voinko sopia erikseen tarkan toimituspäivän?
Lavarahdin jakelun kohdalla sinuun ollaan yhteydessä, mutta toimitukset eivät ole mahdollisia kaikkina aikoina, koska joillekin alueille jaot tapahtuvat vain tiettyinä päivinä.